Underligt

Jag förstår inte riktigt hur det går till. Men på något sätt lyckades husse ta en massa bilder på mig upp och ner! Nu kommer det säkert hundar från någon slags lobby och skäller om att vi katter inte alls landar med tassarna nedåt varje gång. *mutter*

Sippo Bloggar 2009-03-13 011
“Är det därför jag ibland har ont i
morrhåren om kvällarna?”

Sippo Bloggar 2009-03-13 009 
“Så där ja. Mycket bättre.”

Sippo Bloggar 2009-03-13 008
“Men hur håller jag framtassen!?
Ser ju ut som en krå-man-tjong, ju.”

Har även utfört lite mer nosologisk undersökning i buskarna.
Men jag har fortfarande inte fått tag i den eller det, som smyger runt där. Funderar nästan på att hyra in hjälp av Gustav. Han har ju erfarenheter från sitt skåp hemma.

Sippo Bloggar 2009-03-13 002
*sniff,sniff, nos,nos* “Nähä, fortfarande
ingenting att rapportera.”

 

Patruller fortsatte utan några större missöden. Det var väl en och annan fjäderflaxare “flygus mumsus” som kraxade upp sig. Men så fort jag kom nära så stack dom. Fegisar, jag kan ju inte flyga.

Sippo Bloggar 2009-03-13 003
“I jobbet som säkerhetskatt, ingår även
noggranna undersökningar av husknutar.”

0 kommentarer:

Skicka en kommentar