Instruktioner i att spåra

11 kommentarer:

Anonym sa...

Sippo! Fankattiskt bra sk-rivet! Vi har hög-jamning här, Linus läser och vi andra suger in kattkunskaperna med alla våra sinnen! Minus fräste till ordentligt när han hörde om skällmaskinerna. En sån jagade upp Minus i ett träd förra sommaren och Minus hade glömt hur man gör när man tar sig ner...*piiiiiinsamt* (jama inte om detta till någon annan)

Anonym sa...

Det är verkligen fint att du tar tag i det här eftersatta området. Tänk vad många ungar det finns, som inte har någon erfarenhet, utan åker på den ena proppen efter den andra. Kan sluta riktigt illa, har jag hört. Hoppas nu att manualen får en stor spridning.
Det är en stor tur att vi har dig som ordförande och ledare!

brollekatts sa...

Hallå Sippo! Kul att du tassat in i vår blogg - det är trevligt. Stilig är du också, våran matte gillar svarta katter. Vi är aldrig på utställningar (tack och lov) utan de är en av våra bengalkompisar. Nu ska vi kolla in din kurs i spårning.
hälsningar från brollekattfamiljen

brollekatts sa...

Hallå Sippo! Tack för titten i våran blogg - det är trevligt.
Du är en stilig kisse, våran matte bara älskar svarta katter!!! så du vet!
Hälsningar brollekattfamiljen

Unknown sa...

Fjutten, tackar så mycket för berömmet. Hoppas hög-jamningen upp(s)kattas av alla andra. Jag förstår hur minus känner sig. Jag blev själv uppjagad som ungkatt i ett träd. Fast det var av husse... *tassen över ansiktet*

Unknown sa...

Gustav, jag började ju jama lite på manualen förra året. Men så glömde husse bort att länka till den. Då hjälper den ju inte så många katter om ingen ser den. Jag kurrar av dina snälla mjaou. Tur att vi har DIG som moraliskt stöd. Tassen kompis!

Unknown sa...

Brolle, det är alltid kul att tassa runt på andra kattbloggar. Det borde finnas fler av oss tycker jag. Tacka matte med slick på nosen för berömmet. *kurr, kurr*

Anonym sa...

god kväll sippo katten, jag har kollat på sidan i din meny och där står att du bara har 4 st som följer denna bloggen. Men jag följer den oxå :-)
fast jag är människa så jag kanske inte räknas?? :)

Unknown sa...

Förjamat underligt vill jag säga. Ska genast starta en nosologisk undersökning. Fast jag vet av erfarenhet att datorer ibland beter sig underligt.

Anonym sa...

jag följer den ju via bloglovin, kanske inte kan få fram namnet då??

Unknown sa...

Nuuuu förstår jag jamet. Njää, "Bloggintresserade" gäller bara för dom som följer min blogg via blogspot. Alltså, du har ett konto här som du använder när du följer min blogg.

Skicka en kommentar