En kattkarta


Ah, någon intelligent själ som ritat en karta.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, den där kartan borde ingå i geografi-undervisningen! Katterna här hemma vet vart "foot attack zone" finns! ;-)

Unknown sa...

Så sant som det var sagt.. jamat. Själv har jag ersatt "meditation area" med "benmassage för husse". Det är väldans uppskattat vill jag jama.

Anonym sa...

Vilken BRA karta! Fast yoga området är sovområde för mig. Annars stämmer den jättebra!!!

Unknown sa...

Jo, om jag sover med husse så är det där omkring faktiskt. Men det här är nog mest en tassvisning för ungkatter. Så dom inte springer vilse menar jag.

Anonym sa...

Hm, Mitt Område har dom glömt att skriva in. Jag sover helst uppe vid huvudkudden. Annars tycker jag att den stämmer väldigt bra.

Unknown sa...

Jamen det har du ta mig mjaousan rätt i! Det tänkte jag inte på alls.

Anonym sa...

JA men den kartan stämmer väl rätt bra med hur vi gör här. Prrr

BS:
Mjaau på dig Sippo

Nä våra människor vet att vi inte bits. Jag Aragon springer hellre o gömmer mig.FAST om den lilla människan håller fast mig så rivs jag.

Önskar dig en mjaauuusig helg.
Gimli & Aragon

Unknown sa...

Samma här. När husse ibland vägrar att släppa mig, då fäller jag ut alla klor och spinner loss på hans rygg. Själv påstår han att ryggen ser ut som ett schackbräde. Så påstår han att det är MITT fel! *fnys*

Skicka en kommentar