Underliga markeringar

Markerat trädI dag när jag var ute och kontrollerade mitt revir, så såg jag en underlig markering. Det bådar inte gott om hundlobbyn nu har tillgång till sånt här. Jag kommer ju få gnugga mig en vecka för att övermarkera.

Får ta upp detta med Kattombudet. Fast det är ju visst jag. Vem ska jag jama med nu då? *jämmer*

“Titta vilken konstig markering.”

Så passade jag på att skälla lite på det otäcka vita. Jag är fortfarande lite upprörd hur det behandlade Babsan. Dumma vitt!

Sippo Bloggar 001
“Jag vill inte veta av såna dumheter mer!”

Sippo Bloggar 003
“Nu vet ni vem som bestämmer här.”

Så måste jag ju lägga in ett foto på mig som ungkatt. Husse satt nämligen och rotade i leksakslådan efter gamla bilder. Det är ett par stycken som han måste scanna in, men en kan jag ju bjuda på nu.

Sippo
“Mjaou! Jag är liten och söt.”

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är en ståtlig katt Sippo!

Unknown sa...

Tackar tackar. *kurr* Jag har fått göra många tasshävningar för att behålla figuren.

Skicka en kommentar