Sparka kotte

Jag har informerats om att jag börjat låta mer som en tvåbening på grund av mina väderleks rapporter. Men det ska vi nog ändra på!
I dag ska vi diskutera sport.

Till skillnad från husse, så tycker jag det kan vara skoj med lite löpning och klättring. Jag är ju ingen bergsget, men träd kan jag allt ta mig upp för.

Sippo klättrar

Jag började träningspasset med att klättra jättehögt upp i ett träd. Väl uppe så kom jag på att jag lider lite av höjdskräck. Inte för att jag var rädd, men jag var orolig för att husse skulle bli orolig. *harkel*

Efter avklarad trädklättring så tränade vi lite på tassarbetet. Husse har vissa problem med sina tassar. Eh, fötter menar jag. Matchen avslutades med 2-0 till mig.

“Jag vill inte vara här längre!”


Dagen har annars förflutit utan större missöden. Husse muttrar fortfarande om den lilla olyckan häromdagen. Det var någon som råkat lämna en hög utanför toaletten. Husse som inte orkade tända taklampan, såg allt försent att det var inget löv som han trampade på. Vi hörde honom svära hela kvällen. Jama om pinsamt.

2 kommentarer:

Tre katter sa...

Åh nej! När vi vaknade i morse var det helt vitt ute igen!! :( Vi tänkte direkt på dig och undrar om du klarat dig?
Haha! Bra knep det där med att lägga korven utanför lådan om man skall hämnas något! :)

Unknown sa...

Det är vitt här med nu. Blåser gör det också, så jag vill inte gå ut. *brrrr* Jag har inget minne av att det var min hög. Jag förnekar all kännedom.

Skicka en kommentar