Underligt beteende

Tänk att det finns katter som gillar vatten. Högst besynnerligt.

6 kommentarer:

Puma sa...

Nämen han duschar ju, kanske vill svalka av sig lite i sommarvärmen. Jag råkade få vatten i skallen när jag var liten och inte riktigt hade lärt mig hur man dricker ur kranen.
Tass/Puma

Unknown sa...

Vi har nog alla gjort samma misstag när vi var små. Fast den här kissen verkar ju faktiskt vara mer intresserad av att duscha än att dricka.

Dui och Deco sa...

Äckligt! Fy läbbigt det var när halva jag ramlade i vattnet när matte badade. Syrran satt dessutom och retades när jag torkade efteråt.
Dui

Anonym sa...

Dricker inte du vatten, Sippo?
Det gör vi ibland, fast inte på det sättet som den katten gör.
Besynnerligt.
Katten måste bli väldigt kall om huvudet, *Funderar*

IAF så har vi inte hört ngt från Naken :((
Undrar vad som kan ha hänt naken och nude??
Vi har mailat dom men inget hört från dom.

Tass på dig Sippovännen

Mimmi
Chicko
Tarzan
Sessan


http://katternasblogg.blogg.se/

Unknown sa...

Precis vad jag tänkte. Måste ju bli frostskador nästan. Jag har inte heller hört något från Naken. Hoppas inte att något har hänt. *orolig*
Tass, tass.

Unknown sa...

Dui & Deco - Får väl tänka som så att det var tur att i alla fall halva du var torr. *hehe* Men vilken syrra du har som retas.

Skicka en kommentar