Ny variant

Jag börjar bli lite orolig för mitt revir faktiskt. Det har börjat ploppa upp superblommor överallt. Det går knappt att sätta ned tassen utan att snava på dom. I dag snavade jag rakt över en ny variant som jag aldrig sett förut. Såg inte så trevliga ut, så jag nosade bara lite snabbt innan vi gick vidare.

120920091115
“Uäck! Det där ser inget gott ut husse.”

Då det politiska kräver mycket tid, så har jag beslutat att tillsätta en utredning angående superblommorna. Det säger alla politiker på tv att dom gör och det verkar ju funka bra. Husse säger förstås raka motsatsen.

Mitt kattparti fortsätter att dra in röstberättigade katter. Det värmer mitt lurviga inre att se så många fränder vara överens om vad som behövs. Det är självklart tillåtet att komma med egna förslag i tråden.

120920091111
“Sluta titta snett på varandra och rösta på mig, för ett värdigt kattparti.”

7 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Självklart är vi med i ditt Kattparti!
Tass Dui och Deco

Unknown sa...

Så kul! Tillsammans är vi starka.

FJUTTEN sa...

Minus hälsar att han en gång, i sin ungdom, råkade provsmaka en superblomma! Det höll på att gå hur tokigt som helst! Han vände ut och in på magsäcken och matte fick ringa veterinären två gånger. Superblomman var visst inte giftig men hade retat Minus i magsäcken(taskigt) så mycket att han blev jättesjuk...
Detta bör tas med i din utredning om superblommorna!
Tass och hej!

Trollungarnas Värld sa...

Uäck, vilka äckliga superblommor! jag har inte sett till dom här hemma i alla fall

Unknown sa...

Fjutten - Vilken tur att den inte var giftig, även om det var elakt att reta stackars Minus. *medlidande tass*

Maya - Visst är dom äckliga?! Var glad för att du inte har dom. Jag hyser misstankar om att dom förbereder en invasion. *rys*

Anonym sa...

Komdå kommer att rösta på kattpartiet såklart ! Och Barcat kommer att följa utvecklingen på bloggen ! den är musbra !

Unknown sa...

Oj, tack så mycket. Det glädjer mig att du tycker den är musbra. *Stolt*

Skicka en kommentar