Djupa funderingar

Trots underliga väderomslag, så tassar jag envist vidare i mitt område. Morgonen började lite kaotiskt med att husse ramlade ur soffan och inte orkade flytta till sängen. Så lite senare hade han ont precis överallt. *djup suck*

Själv funderar jag på mer allvarliga saker. Jag har jamat lite med husse om eventuell reklam på min blogg. Han säger ju jämnt att jag måste bidra till ekonomin i hemmet. Att ha lite reklam på min blogg verkar betydligt trevligare än att jobba som testkatt för nya rakhyvlar. Fast jag kan då inte sluta oroa mig för att mina vänner och läsare, ska sluta titta in på min blogg.

Husse gör nämligen så när han blir trött på reklam. Han undviker produkten helt och hållet. Jag vill inte bli undviken. *sniff*

150920091125
“Hur ska jag göra egentligen?” *suckar*

11 kommentarer:

Skat-Ann sa...

Skat-Ann sviker dej inte även om du är reklamerad. Kommer att hälsa på dej varje dag iallafall.

Unknown sa...

Tack så hemskt mycket! Det värmer min lurviga päls något oerhört. Vilken tur att jag har riktigt vänner omrking mig. *svanskramar*

Dui och Deco sa...

Hur är det med husse? Vi vill bara säga att vi hälsar på dig vi också även om du kör med lite reklam. Tass

Unknown sa...

Vi tackar så mycket och tycker det känns jättebra att ingen hittills har hotat med att sluta följa oss. Nu fortsätter vi hoppas. *håller tassarna*

Nea theCat sa...

Ja skulle också besöka dig i alla fall oavsett om du har reklam eller inte Sippo. Nu är de tyvärr inte ja som har hand om börsen här hemma så de spelar inte så stor roll om ja får se lite mer reklam.

Nospuss!

Anonym sa...

Sippo! Reklam eller ej - så skulle vi besöka dig i alla fall! Du är ju "Katternas Katt"!

High Tass, broder! / Chinook & Cherokee

PS: Skaffa husse en spjälsäng, så trillar han inte ner på golvet!

DS.

Agneta sa...

Vi är 5 katter och en matte och vi kommer definitivt att fortsätta läsa din blogg Sippo,det är en av dagens höjdpunkter!Tasshonnör från oss!

Trollungarnas Värld sa...

mjau, nån vän av reklam är jag inte, men självklart så skulle jag ju hälsa på DIG i alla fall. Tjänar man mycket på reklam för i så fall ska jag tipsa min människa om det, hon klagar alltid på att vi katter kostar så mycket i drift. Men jämfört med vad hon kör upp i sin brummis så tycker jag att jag är billig i drift...*mutter*

Unknown sa...

Nea - Tack för dina snälla jam. Jag blir så glad när du kurrar så snällt. *nosbuffar*

Chinchero - Tack ska ni ha grabbar. Visste väl man kunde lita på The Busbrothers. Spjälsäng ska skrivas upp på önskelistan.

Agneta - Oj! Hela 5 katter och en matte. Det väger tungt hos oss. Det uppskattas vänner.

Maya - Jag håller med om att reklam är dumt. Fast precis som din matte, så hävdar husse att jag är dyr i drift. Jag!? *fnyser* Det är ju han som ryker upp alla pengar. *mutter* Känns bra att du skulle fortsätta besöka mig. *spinner*

Liza sa...

Hej Sippo! Jag och min matte kommer att fortsätta läsa din blogg med eller utan reklam. Vill ju inte att du ska bli mager och svälta ihjäl. Hemska tanke!!!
*nosbuffar och high tass*

Unknown sa...

Så gulliga ni är du och matte. High tass och nosbuff tillbaka!

Skicka en kommentar