En hjälpande tass

Husse blev så ledsen när han läste om kissarna, att han ville hjälpa till. Normalt så tycker vi inte om att hålla på med pengar till okända, men eftersom en annan forummedlem tydligen redan gjort det, så ville vi också vara med. Så husse skickade 100:- det är allt vi har råd med. Hoppas det hjälper lite.

Tänk om hon inte funnits för katterna. Dom hade dom blivit mördigade! *fräser ilsket* Bravo Tessie! *klappar tassarna*

Sippo & Snuffe Bloggar 2009-06-28 009
“Mjaou! Alla katter borde ha ett tryggt hem.”
Sippo & Snuffe Bloggar 2009-06-28 024
“Alla katter borde få smaka glass i ett tryggt hem.”

Min morgonpromenad blev lite blåsig. Tydligen har vädrets makter bestämt sig för att bråka med oss. Det var nämligen en gnutta sol framme och husse trodde det skulle bli varmt som sist. Snacka om att han klapprade tänder i blåsten. Tyckte nästan synd om honom.

Själv blev jag tvungen att plocka fram lite reservpäls. Så nu springer jag omkring med Fluff 1.0 BETA. Hoppas det inte blir något strul så jag tappar morrhåren. *ryser*

4 kommentarer:

Skat-Ann sa...

Blev också störd/rörd och har bidragit till kostnaderna. Hoppas att allt går bra med missarna.
Jam från Skat-Ann

Unknown sa...

Åh så snäll du är! *nosbuffar*

vimsan sa...

y vad trist att vara i den där sitsen! Jag skrev till henne att om hon behöver hjälp att ta hand om en eller fler så kan jag ställa upp eftersom jag ju redan halkat in på ett bananskal i det här med katter.
Hoppas att det kommer lösa sig för alla missarna.
Kram Jam o Spinn

Unknown sa...

Det visar att bananskal visst kan vara bra att ha. Vi sänder tusen kurr och spinn till dig.
*hederstass*

Skicka en kommentar