Tack snälla Wikki!

Mjaou! Jag är så glad att jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. *svansdansar* Wikki och hennes matte skickade ju ett paket till mig och husse. Mest till mig så klart.

I dag så ringde det på dörren och utanför stod brevisen med ett stort paket. Husse blev lite orolig om han råkat reta upp någon som skickade brevbomber, men så såg han att det var en tass på paketet. Då förstod vi båda två att det var från Wikki.

16112009012
 

Paketet var fullt med jättefina saker. Bland annat en blinkis till husse, som han nu måste fundera på hur man sätter dit.

Så fick jag, en liten väska med sånt där multiverktyg och en kompass. Så nu kan jag verkligen utföra nosologiska undersökningar och jag vet inte vad. Det finns inga gränser längre. Det bästa var nog den lilla kompassen som följde med. Jag antar att det var en pik till husse. *Bwahaha*

Så följde det med kattgräs och en bit godis till husse. Nu ska vi bara hitta nånstans att plantera gräset. Hoppas husse följer instruktionerna som följde med. *håller tassarna*

Tack snälla söta, gosiga, pluttinuttiga gosesnuttan! Husse tackar han med.

Återkommer senare och jamar när vi varit ute och testat allt.

5 kommentarer:

Nea theCat sa...

Wow full utrustning för en säkerhetskatt ju :)

Dui och Deco sa...

Kartongen var väl också bra?
Tassen

Unknown sa...

Nea - Jepp, nu har jag allt jag behöver och lite till.

Dui & Deco - Kartongen kommer säkert till nytta.

Wikki Bloggkatten sa...

Å så bra att det kommit fram, jag var lite nervös att det inte kommit på tillräckligt med frimärken för de rackarna fastnade i pälsen och tassarna först...
NosPuss Wikki

Unknown sa...

Jag förstår att det var svårt att få dit dom fulingarna. Men här kom det ju. *svansdans*

Skicka en kommentar