Fatta vinken husse!

Redan tidigt på morgonen så började jag ge husse små fina vinkar. Jag jamade lite snällt, buffade extra mycket när han satt vid datorn. Morgonpromenaden blev extra lång, så jag kunde jama lite med husse när inte Snuffe hörde. Men hjälpte det? Nä, just det! Till slut så kastade jag mig bara ner i sängen och kände mig sårad. Husse hade glömt bort Kattens Dag…

28112009061
“Suckjam. Du hade ju visst glömt bort Kattens Dag.” *surar*

Men nu på kvällen, när husse hjälper mig att blogga lite, då hände något. För nu kom nämligen påsarna med mjukmat fram. *dregel* Eftersom Snuffe inte gillar mjukmat, så blir det mer till mig. Han får väl nöja sig med lite torrfoder eller ett par Dentabits.

27112009061
“Ne, jag föredrar torrfoder och Dentabits. Gos går också bra.”

6 kommentarer:

Dui och Deco sa...

Tänk att man ska behöva påminna dem om allt!
Men det verkar ju som det blir en bra kväll.
Har husse slutat låta som en gris nu?
Tasskram

Unknown sa...

Snart får jag väl påminna husse om att klä på sig också. *suckar* Men det blev som sagt en bra kväll trots allt. Husse grymtar inte så mycket nu, utan har övergått till lite mer ynkligt jämrande...

Annmi sa...

Mjauuuarn's vilken tur att husse kom på't...
Här firar vi i 2ddg ju med Pälsvård som är såå ljuvligt,leksaker & gottit att smaska på ♥....

Jam Kram & NosePûssar på VÅR dag!

Vi har tassat ida' mé fast inte om denna dagen ;)

Unknown sa...

Verkligen tur! Fast det är ju jamarn's att jag som katt ska behöva påminna. *fnys* Själv fick jag lite ofrivillig klovård.

Kattson sa...

Visst är det märkligt att du ska behöva hålla reda på viktiga dagar också! Men sånt är livet för duktiga katter. Nu är det väl lika bra att du börjar ge vinkar om julafton också, så inte husse glömmer klapparna?

Unknown sa...

Ytterst märkligt, men inte ovanligt. Vi katter har ett stort ansvar minsann. Jag har vinkat om julklappar hela helgen. Jag vill nämligen ha en ny vattenfontän...

Skicka en kommentar