Lite busig

Jag kunde bara inte låta bli att leka lite på morgonen. Egentligen så leker jag ju inte så mycket, men den här morgonen var lite kall och så tyckte jag att husse behövde röra lite på sig eftersom han gick och huttrade. Vad är då bättre än att spela “spark med liten frukt”?

Inte nog med att man snabbt fick upp värmen i pälsen, men även husse såg ut att ha roligt. Han blir så glad varje gång jag busar lite. Så jag får väl offra lite av värdigheten för att göra honom glad.

051020091339
“Haha! Jag fick den till slut. Hm… (sniff, sniff) Luktar den inte lite konstigt?”

10 kommentarer:

Katten Lisa sa...

Vi är nog riktiga tvillingsjälar. Jag är också väldigt nogräknad med vad som är värt att leka med. Men, just som du säger, någon gång kan jag glädja matte med en liten uppvisning. Och visst, en liten stund kan det vara riktigt kul. Någon enstaka gång.

Ville Fjutt-Fjutt, kallad Fjutten! sa...

Vad gör man inte för sina mattar och hussar...
fast nog såg det ju liiiiite skojigt ut, trots allt!

Unknown sa...

Gustav - Du har nog rätt. Vi tänker ju väldigt lika du och jag. Tur att vi är så snälla av naturen och offrar oss. Någon enstaka gång.

Fjutten - Jo, liiiite skoj var det nog. Fast jama inte högt att jag sagt det. *tittar oroligt runt omkring*

Trollungarnas Värld sa...

Men Sippo då, vilken morgonenergi du har *imponerad*. Det märks verkligen att du haft en god natts sömn i tassarna

Unknown sa...

Ibland överraskar jag mig själv. Det är viktigt med sömn, min alltså. Inte husses. *hehe*

Dui och Deco sa...

Du är en omtänksam katt du! Ser till att husse kommer ut, får leka och motion! Tasskram

Wikki sa...

Du har änåd en duktig husse, Sippo som hinner fota och filma allt. Mina människor har skurat badkar och planterat om blommor? *suckar*
Antar att de måste ha lite egna hobbies....
TassKram Wikki

Unknown sa...

Dui & Deco - Äntligen någon som inser vilka uppoffringar jag gör. *tass*

Wikki - Jag måste säga att jag är rätt förvånad själv över husses simulant, eh *simultan*förmåga. Hm, du kan inte be dina människor att fixa husses tomt också? Jag tycker ogräset tittar lite oroväckande på mig.

Nea theCat sa...

Zlatan släng dig i väggen säga ja bara! :)

Tass

Unknown sa...

Joru, här kommer bollkungen Sippo! *dribblar*

Skicka en kommentar