Titta på oss

Husse skickade en ett par bilder till tidningen på oss.

Snuffe

Sippo

8 kommentarer:

Kattson sa...

När man ser bilderna finns det bara en fråga att ställa sig: Ska Snuffe eller Sippo vinna? Jag tycker det är delad förstaplats. Båda är bäst.

Anonym sa...

Fnissvoff fnissvoff fnissvoff!
*rullar runt med tassarna på magen*

...Dutti Kisse...!

Fnissvoff fnissvoff fnissvoff!
*torkar skrattårarna med tassen*

Tomteluvor!
DET skulle JAG aldrig finna mig i.
Tror jag.
Ööööh. Hmmmmm.
Mycket Doggygodis eller leversnittar?
HUR mycket fick ni i ersättning....?
Hmmmm.

Matte????
Har vi några små röda luvor i skåpet?
*viftar med svansen*

Trasslavovven

Anonym sa...

Snygga å´stiliga tomtekissar är ni båda två!
Vi röstar på att BÅDA vinner! *kurr, kurr*

Hillman sa...

Ni var kanon på bilerna men hur i hela fridens dar kunde ni finna er i luvorna eller är det en fejk bild. Jag trodde inte katter var så inställsamma men nu vete katten.

Taxkramisar.

Anonym sa...

Fina bilder på dig och Snuffe, Sippo

*tass*
Busan

Unknown sa...

Kattson - Nu går det att se bilderna.

Trassla - Vad är det för hundfniss jag hör? Försök inte lura en katt att du aldrig skulle ha någon luva på dig. *tassbuff*

Chinchero - Jag kände mig mest fånig i den där mössan. *mutter*

Hillman - Husse överrumplade oss med luvorna. Så sitter det ett gummiband under, så vi hann inte ta loss mössorna innan husse fotat oss. *fnyser*

Busan - Tack så mycket. *öronvift*

Dui och Deco sa...

Snyggingar! Tasskram

Unknown sa...

Tack så mycket. *stolt*

Skicka en kommentar